۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

معذرت خواهی

من در اینجا و بدین وسیله از تمامی خوانندگاه وبلاگم بابت دیر به دیر آپ کردن اینجا معذرت خواهی میکنم.
راستش این چند وقت خیلی خیلی درگیرم و به همین دلیل نمیرسم که بیام این جا و آپ کنم. ولی از حالا به بعد به لطف لپ تاپ اهدایی شرکت (یک عدد سونی وایو 13 اینچ مشکی خیلی قشنگ مدل cs) کمی راحت تر میتونم در اوقات فراقتم بیام نت و راحتتر آپ کنم.
البته در کمال شرمندگی امشب هم فرصتم خیلی کمی. آخه از شما چه پنهون از یکشنبه "صبا" رفته مسافرت و امشب میاد و من باید حسابی به جون این خونه بیفتم و اون رو مرتبش کنم.
ولی قول میدم که خیلی زود زود زود بیام این جا و پست جدید بذارم.

۳ نظر:

عسل گفت...

مبارک شما باشه لپ تاپ جدید ومبارک ما باشه هر روز آپ کردن و خوندن پست جدید...

عسل گفت...

البته ببینیم و تعریف کنیم...
اینقدر تنبلی که باورش سخته.دی

عسل گفت...

راستی خونه در چه حاله الان؟ همه چیز مرتبه؟
از سوغاتی هاچه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟